mamunie

تولید کننده گریتینگ فلزی و گریتینگ گالوانیزه - مامونیه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
فکس
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سازه فلزی ، گریتینگ گالوانیزه ، گریتینگ فولادی
شرکت نیکوفن پرشین تولید کننده گریتینگ فلزی و گریتینگ گالوانیزه می باشد
شرکت نیکو فن پرشین به عنوان صادر کننده گریتینگ به خارج از کشور آماده همکاری با صنعتگران گرامی در حوزه نفت و گاز ، پتروشیمی ، شهر سازی ، کشتی سازی ، سازه های فلزی و ... جهت تامین و ساخت و نصب گریتینگ و یا پله گریتینگ می باشد.

گریتینگ (صفحات مشبکی هستند که علاوه بر عبور نور و هوا از خوداز استحکام بالایی برخوردار هستند گریتینگ از برخورد دو تسمه و یا تسمه در میلگرد در یکدیگروجوش خوردن آنها بوجود می آید.

طراحی و ساخت انواع گریتینگ با گالوانیزه گرم و بدون گالوانیزه

- گریتینگ فلزی ( گریتینگ فولادی ) به سه دسته تقسیم می شود : گریتینگ تسمه در تسمه ، گریتینگ تسمه در نیم تسمه ، گریتینگ تسمه در میلگرد

- گریتینگ استنلس استیل :
کاربرد عمده این نوع گریتینگ در تاسیسات مربوط به صنایع بهداشتی و غذایی میباشد که به دلیل خصوصیات ٰ ورق استنل استیل دارای ظاهری مناسب و مقاوم در مقابل مواد شیمیایی است .معمولا از ورق استنل استیل 304 استفاده می گردد و جوشکاری این نوع گریتینگ با سیم جوش استیل و گاز آرگون صورت می گیرد .

- گریتینگ الکتروفورج

- گریتینگ فایبرگلاس ( گریتینگ کامپوزیتی ) : عایق بودن و مقاومت در برابر آتش
عدم وجود خاصیت مغناطیسی و هدایت الکتریکی این گریتینگهاباعث می شود که بیشترین میزان عایق بودن در مقابل حرارت راداشته باشد مقاومت بالا در مقابل آتش و کمترین میزان انتشار دود از خواص اصلی این گریتینگها می باشد . ( طبق طبقه بندی در کلاس m1/f1, m1/f0, m2/f1 ) ( طبق استاندارد astm –e- 84 )

- گریتینگ مضرس : سطح ضد لغزش دائمی
می توان سطح این گریتینگها را توسط دانه های سیلیکا به صورت دائمی ضد لغزش ساخت . این دانه ها باعث می شود که در دراز مدت سطح گریتینگ در مقابل عوامل رطوبتی یخگریس و یاحتی در مقابل روغن و سایر مواد خاص خود را حفظ نماید .
این سطوح ضد لغزش طبق استاندارد din 51 و کلاس r13-v10 طبقه بندی شده است

- پله فلزی گریتینگ ( کف پله )

- بست گریتینگ : جهت تثبیت گریتینگ در محل نصب به کار می رود


این شرکت هر نوع گریتینگ بدون محدودیت در اندازه ، شکل هندسی و متریال را طراحی و تولید نماید.
ارسال گریتینگ به سراسر کشور

اطلاعات تماس :
تلفن : ****
فکس : ****
موبایل : ****
وبسایت : www.nikoofan.com
ایمیل : nikoofan@yahoo.com

کد آگهی : 23513
بازدید : 30060
★★★★★★★★★★ 5/ 5 30060
Your رای: